PROMESSE-CRM

Weten wie u aan de lijn heeft, wat voor zaken de relatie met u doet en hoeveel. Relaties benaderen die die belang hebben bij specifieke diensten of producten die u biedt. Bij het beantwoorden van de telefoon direct in beeld hebben wie de accountmanager is van de relatie of wie de relatie de laatste keren aan de lijn heeft gehad. En zo zijn er nog vele nuttige aspecten van een CRM. Alle relevante relatie-informatie real-time beschikbaar hebben, dat is wat een goed CRM voor u doet.

TO-THE-POINT

Welke informatie met betrekking tot een relatie beschikbaar moet zijn, is uiteraard afhankelijk van de functie en de taak van de medewerker. Op het secretariaat is andere informatie nodig dan bij Verkoop, Support of de administratie.

ACTIEF RELATIEBEHEER

Het actief benaderen van relaties en prospects op de manier waarop zij benaderd wensen te worden, is van essentieel belang voor de verkoop en relatiebeheer afdelingen. Het samenstellen van lijsten tbv Marketing op basis van type onderneming, tbv Support voor het doen uitgaan van aanvullende informatie omtrent geleverde diensten en producten zijn maar enkele voorbeelden van de onbeperkte mogelijkheden.

HET BEGINT BIJ DE REGISTRATIE

De informatie van relaties die wordt vastgelegd varieert per type relatie. Prospects, klanten, leveranciers, medewerkers, etc, kennen allen andere vereiste informatie. Ook is niet altijd direct alle informatie beschikbaar. Actief beheer van relaties mbt volledigheid en juistheid van informatie wordt volledig ondersteund. Hierdoor is het beheer van relatieinformatie optimaal gewaarborgd. Ook de operationele registratie door integratie met de telefoncentrale maakt dat kontakten volledig automatisch worden vastgelegd, inclusief voice opname als u dat wenst.

CLOUD - & BROWSER-BASED

Het CRM is een Cloud-oplossing en afhankelijk van de gewenste toegankelijkheid zowel binnen het eigen netwerk beschikbaar als browser-based overal ter wereld.

PROCES GEINTEGREERD EN OPEN ARCHITECTUUR

Het CRM is real-time gekoppeld aan binnen het Promesse-Platform aanwezige Logistieke en Financiele systemen. Dat betekent dat informatie omtrent lopende en afgesloten Offertes, Orders, Verkopen, Huurkontrakten, Onderhouds-werkzaamheden, etc volledig beschikbaar zijn in het CRM. Het CRM kan ook worden gekoppeld met andere ERP-, Financiele en Procesondersteunende systemen.

tel: +31 (0)88 1700 602      www.ais-groep.nl      info@ais-groep.nl      kvk: 67405320      Privacyverklaring

Weten wie u aan de lijn heeft, wat voor zaken de relatie met u doet en hoeveel. Relaties benaderen die die belang hebben bij specifieke diensten of producten die u biedt. Bij het beantwoorden van de telefoon direct in beeld hebben wie de accountmanager is van de relatie of wie de relatie de laatste keren aan de lijn heeft gehad. En zo zijn er nog vele nuttige aspecten van een CRM. Alle relevante relatie-informatie real-time beschikbaar hebben, dat is wat een goed CRM voor u doet.
Welke informatie met betrekking tot een relatie beschikbaar moet zijn, is uiteraard afhankelijk van de functie en de taak van de medewerker. Op het secretariaat is andere informatie nodig dan bij Verkoop, Support of de administratie.
Het actief benaderen van relaties en prospects op de manier waarop zij benaderd wensen te worden, is van essentieel belang voor de verkoop en relatiebeheer afdelingen. Het samenstellen van lijsten tbv Marketing op basis van type onderneming, tbv Support voor het doen uitgaan van aanvullende informatie omtrent geleverde diensten en producten zijn maar enkele voorbeelden van de onbeperkte mogelijkheden.
De informatie van relaties die wordt vastgelegd varieert per type relatie. Prospects, klanten, leveranciers, medewerkers, etc, kennen allen andere vereiste informatie. Ook is niet altijd direct alle informatie beschikbaar. Actief beheer van relaties mbt volledigheid en juistheid van informatie wordt volledig ondersteund. Hierdoor is het beheer van relatieinformatie optimaal gewaarborgd. Ook de operationele registratie door integratie met de telefoncentrale maakt dat kontakten volledig automatisch worden vastgelegd, inclusief voice opname als u dat wenst.
Het CRM is een Cloud-oplossing en afhankelijk van de gewenste toegankelijkheid zowel binnen het eigen netwerk beschikbaar als browser-based overal ter wereld.
Het CRM is real-time gekoppeld aan binnen het Promesse-Platform aanwezige Logistieke en Financiele systemen. Dat betekent dat informatie omtrent lopende en afgesloten Offertes, Orders, Verkopen, Huurkontrakten, Onderhouds-werkzaamheden, etc volledig beschikbaar zijn in het CRM. Het CRM kan ook worden gekoppeld met andere ERP-, Financiele en Procesondersteunende systemen.